Arkiv

20110728

July

En blogg!? Har jag en sådan? Jo, tydligen. Snart är det ett år sedan den först startades och det är över tre månader sedan jag senast skrev i den...
Varför? Ja... intresset försvann. Vad har hänt sen dess?
Jag har fyllt år. Arton hela år. Fick mig bla en resaa i höst, troligtvis till London, möjligtvis till Brygge.
Jag har sommarlov, har varit i Turkiet, hos Mormor, hos han den där jag tycker så mycket om, i Småland och flängt runt lite här hemma i Norrtälje också. Det enda stället jag inte varit på, är i Gävle. Skönt.

Jenny och jag hittade oss ett annat intresse istället för bloggen - Minecraft! Det har spelats mycket på sistione, men efter att servern startade om och min kyrka försvann, hamnade jag i lite av en svacka. Det återkommer nog.
Har inget att säga egentligen, blev bara sugen på att kolla in här. Får se om fler uppdateringar kommer, det är verkligen inte säkert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar