Arkiv

20110316

Like

Jag är en av dessa människor som aldrig gillar något på facebook. Dock blev de jobbigt när man kunde gå in på en gilla sida och scrolla för att läsa like på like på like. Så ibland läser jag sådana där till ingen nytta alls. Det gjorde jag exempelvis idag och hittade en som jag faktiskt borde gilla. Bara för att jag är precis så här:

wake up in the middle of the night to pee: avoid all mirrors 
airplane engine makes a sudden noise: i lived a good life 
hear thumps while in shower: whole family is being killed and you're next
turns off all lights before going to bed: omg run for the bed before the demons get you 
elevator door doesn't immediately open : trapped forever 
realize it's too quiet, where's everyone? oh god, zombies!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar